livelifebetter.blogg.se

Detta är en blogg med massa tips hur du kan leva ditt liv lite bättre både genom hälsotips, inspiration, miljö, återvinning, hitta bra matvaror och uppdatering om min vardag.

Inte vårat hus längre....

Publicerad 2014-07-12 00:46:51 i Vardag,

Då var vi inte ägare för "Hammarsvallsvägen 11" längre. Har tungt hjärta men lättat sinne. Sagas kommentar sved mest under denna händelserika dag. Saga: Mamma, det här är den nästvärsta dagen i mitt liv! Jag trodde jag skulle få växa upp till vuxen i mitt barndomshem! Ja, vad säger man? Eller jag sa inte mycket utan bara grät. Känns som om jag svikit min älskade unge. Känns som om jag sviker våra underbara grannar/vänner. Mascaran rinner längs mina kinder och hjärtat gör ont. Men detta ÄR det bästa för våran lilla familj och detta är det bästa för mig. Jag VET att det blir bara bättre å bättre. Men vårat älskade hus finns med oss i hjärtat! Nu är badrummet helt städat, köket helt städat förutom dammsugning och torkning av golv, 95% av alla saker är nedpackade och sen har vi bara elektroniken kvar men det tar vi tidigt imorgon . Imorgon Kl 11:00 kommer flytthjälpen så nu är det dags att sova, för jag har klockan på 06:00...då är det dags att börja hårdjobba. Tjingtjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela