livelifebetter.blogg.se

Detta är en blogg med massa tips hur du kan leva ditt liv lite bättre både genom hälsotips, inspiration, miljö, återvinning, hitta bra matvaror och uppdatering om min vardag.

Handgrävd källare på 70 kvm .

Publicerad 2014-07-06 17:31:03 i Vardag,

Ja, den är dessutom grävd efter huset är byggt och grävd med spade och skottkärra. Hade vi verkligen så mkt plats i källaren??!! Nu är iaf källaren städad, tömd och rensad på alla saker. Min tappra sambo kämpar med hängrännorna och stuprören på framsidan. Det som är synd är att vi inte få se det färdiga resultatet på huset. Nya ägarna har valt vita hängrännor/stuprör...Vi skulle ha valt röda hängrännor/stuprör och sen lagt rött plåttak. Jag har fått välförtjänt vila i några minuter nu...eller rättare sagt att jag får det just nu när jag bloggar... Ungarna ritar och målar med sina tatueringspennor på mig. Det är så underbart skönt och det går lätt bort i duschen. Jag kan verkligen rekommendera alla föräldrar att köpa tatueringspennor till sina barn. Tjingtjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela