livelifebetter.blogg.se

Detta är en blogg med massa tips hur du kan leva ditt liv lite bättre både genom hälsotips, inspiration, miljö, återvinning, hitta bra matvaror och uppdatering om min vardag.

Fruktar det värsta....

Publicerad 2014-07-26 05:38:00 i Vardag,

3,5 dygn har vår Ragnar varit borta. 3,5 dygn av ovisshet. Han får inte vara borta! Det börjar bli för mycket omställningar för oss nu på kort tid. Jag får inte och kan inte bryta ihop eller gråta, våra barn har haft det tillräckligt tufft nu med Sixtens död och husförsäljningen. Snälla Ragnar kom hem nu! <3 Sambon säger att jag inte ska frukta det värsta men nu kan jag inte låta bli. För 3,5 dag sen så slog en bonde täkten nedanför vårat hus och jag vet att Ragnar blev livrädd.... Och hann han inte undan så är det katastrof!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela