livelifebetter.blogg.se

Detta är en blogg med massa tips hur du kan leva ditt liv lite bättre både genom hälsotips, inspiration, miljö, återvinning, hitta bra matvaror och uppdatering om min vardag.

Hjärtat gör ont....

Publicerad 2014-08-06 08:08:00 i Vardag,

Hur mycket ska våra barn och vi behöva gå igenom? Den är ca 2 mån sedan Sixten (underbaraste katten i världen) dog, det är 3,5 vecka sedan vi sålde huset som vi bott i 10,5 år och nu vill INTE Ragnar ( skygga katten som blivit gosig)bo med oss längre... En del i mitt hjärta säger att vi kan inte ha kvar honom eftersom han inte trivs här...han bara rymmer hela tiden och det blir svårare och svårare att fånga in honom för dum är han inte. Den andra delen i mitt hjärta säger att "fånga in honom för jag älskar ju kattskrället och barnen likaså"... Igår försökte jag gå emot honom och han bara stack ifrån mig, han pratar med mig men tänk om jag kunde förstå... :-( Vi försöker hämta honom idag igen.... Tjingtjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela