livelifebetter.blogg.se

Detta är en blogg med massa tips hur du kan leva ditt liv lite bättre både genom hälsotips, inspiration, miljö, återvinning, hitta bra matvaror och uppdatering om min vardag.

Längesen....

Publicerad 2014-08-14 22:52:00 i Vardag,

12 dagar var han på vift men nu ligger han vid min fotända och kurrar. :-) Nu ska han få vara inne i minst 3 veckor. Efter har sprungit sin väg så fort jag närmat mig honom så kom han emot mig ikväll. Sonja och Olle fick kattmat att ställa ut för någon dag sedan och när Sonja ringde runt 21:30 tiden ikväll så hoppade jag in i bilen direkt och körde dit. Ragnar svarade direkt när jag pratade med honom och jag hukade mig ner och han kom emot mig men när jag försökte ta honom så vände han och gick iväg, men gick till matskålen och där fick jag ta honom. *lycka* Mycket har hänt här hemma! :-) *Ska få en ny underbar granne..Marie och hennes barn ska flytta hit och bli våra grannar. :-) *Golvet i hallen blev inlagt idag * Haft en jobbintervju till ett jobb jag vill ha! :-) Jag var 1 av 8 som togs ut utav 135-140 sökande. *Familjedagen är helt färdigplanerad. * Hyllsystem uppsatt i hallen på övervåningen * Ungarnas sovrum är helt klart ( målat 3 väggar, tapetserat 1 vägg och målat alla lister, dörrfoder och fönsterfoder) * Köpt nya skolstartskläder till ungarna och mig. * köpt nya skor till ungarna och 1 par till mig ( 2 par var till ungarna) * köpt nya gympakläder till ungarna * har hämtat massvis med flyttlådor och säckar i knutslunda. * Rensat några rabatter och ställt iordning rabatterna * börjat putsa fönster *spelat en massa volleyboll Ungarna börjar trivas riktigt bra här nu med kompisar så nära inpå och jag njuter av tystnaden, fina utsikten och av den friska luften. :-) Nu börjar det bli riktigt fint här! <3 I helgen ska det hämtas lite möbler och byggas våningssäng. Tjingtjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela